مجید رویگر حقرو

 

این کتاب حاصل نزدیک به دو دهه تجربیات کاری و عملی نویسنده این کتاب در واحدهای فروش و بازاریابی سازمانهای بین المللی فعال در بازار ایران می باشد . شرکتهای بریتیش آمریکن توباکو ، نستله ، هنکل ، سان استار، گروه بین المللی نوگل گروپ، مجموعه صافولا و در حال حاضر گروه بین المللی رحمانی که از جمله سازمان های پیشرو جهانی در صنعت خود می باشند که نویسنده این کتاب افتخار همکاری چندساله با این سازمان ها که از متد و روشهای مدرن علم فروش و بازاریابی، سیستم های به روز مجهز به آخرین فن آوری های جهانی توزیع و پخش و همچنین روش های مدیریت های نوین سازمانی استفاده می نمایند را داشته است . همچنین در ارتباط با طراحی، اجرا و محلی سازی کمپین های تبلیغاتی و برنامه های ترویجی فروش و تحقیقات بازاریابی افتخار همکاری با آژانس های بین المللی تبلیغاتی، تحقیقات بازار و ممیزی خرده فروشی مانند:

Ernst & Young, Ogilvy, Publicis, TBWA, Nielsen, DDB, OMD, ProSeed, IRC, Media Experts, Break,

را داشته است که سعی گردیده است کلیه آموخته ها تا حد امکان بصورت مجزا و مرتبط در قسمت های مربوطه کتاب گنجانده گردد .

در این کتاب همچنین سعی گردیده است تلفیقی از دانش و تجربه در اختیار علاقمندان به مباحث فروش و بازاریابی قرار گیرد . از مثالها و تمرین های واقعی به جای مثالهای فرضی استفاده گردد که به فهم مطالب کمک شایانی نماید . از توضیح و بسط مطالب تئوریک که قطعا منابع بسیار جامعتری در دسترس علاقمندان به علم فروش و بازاریابی می باشد اجتناب گردیده و صرفا دیدگاه و تعریف جدیدی از وظایف عملیاتی تیم بازاریابی در سازمان های تولیدی ارائه گردد تا علاقمندان به این علم نسبتا نوپا در ایران بتوانند پس از ارزیابی و تعمیم آن به صنعت مربوطه، در امور روزمره کاری خود هم استفاده نمایند.

امید است که این کتاب مورد استفاده خوانندگان عزیز قرارگیرد.