تنها ساخته بشر که همیشه زیبا و جاوید باقی می ماند، هنر است
میزان پذیرش یک نوآوری (کالای جدید) توسط خریدار نهائی منوط به میزان برتری آن با محصولات مشابه موجود در بازار، و همچنین فراتر رفتن از انتظارات و نیازهای آنان می باشد . معمولا جامعه و اعم افراد در ابتدا از پذیرش ایده های جدید سرباز می زنند و منتظر عکس العمل سایر افراد می مانند . قسمت بسیار کمی از بازار از ایده های جدید بسرعت استقبال کرده و خطر آزمون آنرا بعهده می گیرند . زمان عامل بسیار مهمی در پذیرش گسترده یک ایده جدید در بازار می باشد . ایده جدید در صورتی که بدقت و کارشناسانه طراحی گردیده باشد می تواند در طول زمان مورد استقبال گسترده افراد جامعه قرار گیرد چراکه قدرت افکار همیشه بیشتر از سرعت زمان می باشد . بسیاری از ایده های ناب حاصل نتایج تحقیقات متمرکز بر.....