منابع فارسی :
- اصول بازاریابی، فیلیپ کاتلر، گری آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده
- مدیریت بازاریابی، فیلیپ کاتلر، ترجمه بهمن فروزنده
- تبلیغات و شیوه های عملی، ویلیام ولز، جان برنت، ساندرا موریاتی، ترجمه سینا قربانلو
- رفتار مصرف کننده، مایکل آر. سولومون، مترجم: دکتر کامبیز حیدرزاده
- زمینه روانشناسی سانتراک، جان دبلیو، ترجمه مهرداد فیروز بخت
- جامعه شناسی، آنتونی گیدنز، ترجمه منوچهر صبوری
- قدرت عادت، چارلز دوهینگ، ترجمه پروین بیات
- حرکت در مه )چگونه مثل یک نویسنده فکر کنیم(، محمدحسن شهسواری
- نظریه اقتصاد خرد، گریگوری منکیو، ترجمه دکتر حمید رضا ارباب
- نظریه اقتصاد کالن، گریگوری منکیو، ترجمه دکتر حمید رضا ارباب