فهرست منابع

منابع فارسی :

- اصول بازاریابی، فیلیپ کاتلر، گری آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده

- مدیریت بازاریابی، فیلیپ کاتلر، ترجمه بهمن فروزنده

- تبلیغات و شیوه های عملی، ویلیام ولز، جان برنت، ساندرا موریاتی، ترجمه سینا قربانلو

- رفتار مصرف کننده، مایکل آر. سولومون، مترجم: دکتر کامبیز حیدرزاده

- زمینه روانشناسی سانتراک، جان دبلیو، ترجمه مهرداد فیروز بخت

- جامعه شناسی، آنتونی گیدنز، ترجمه منوچهر صبوری

- قدرت عادت، چارلز دوهینگ، ترجمه پروین بیات

- حرکت در مه )چگونه مثل یک نویسنده فکر کنیم(، محمدحسن شهسواری

- نظریه اقتصاد خرد، گریگوری منکیو، ترجمه دکتر حمید رضا ارباب

- نظریه اقتصاد کالن، گریگوری منکیو، ترجمه دکتر حمید رضا ارباب